Art. 1 De Prijs

  • De prijs van de kamer omvat de overnachting en het ontbijt.
  • De prijs voor een vergadering of een evenement wordt bepaald via offerte. Vergaderzalen hebben een vaste prijs waarbij een forfait per persoon aangerekend wordt voor dranken tijdens het gebruik van de zaal. Er staat steeds verse koffie, thee, fruitsap, bruisend en plat water.

Art. 2 Reservatie

  • Elke reservatie dient op schriftelijke of elektronische wijze te worden aangevraagd.
  • Ter garantie van uw reservatie verzoeken wij u voorafgaandelijk aan uw bezoek het nummer van een creditkaart van uzelf of uw bedrijf en de vervaldag van deze kaart te bezorgen.
  • Een reservatie is pas aanvaard indien deze u op schriftelijke of elektronische wijze werd bevestigd, hetzij door het hotel zelf, hetzij door een bookingsite.
  • Bij reservatie van een vergaderzaal of een evenement dient u uiterlijk 3 werkdagen voor het evenement op schriftelijke of elektronische wijze het aantal aanwezigen te bevestigen. Minimaal op basis van dit laatste opgegeven aantal zal de verrekening worden opgemaakt.

Art. 3 Schade

  • Schade aangericht door uzelf of één van uw gasten aan goederen behorende tot of bij het hotel, valt ten uwen laste.
  • Het hotel wordt gevrijwaard van iedere verantwoordelijkheid, voor zowel eigen schade als schade aan derden van welke aard ook, met betrekking tot voertuigen op de parking of in de garage van het hotel.
  • Het hotel is niet verantwoordelijk voor uw materialen en producten tijdens een verblijf of deelname aan een vergadering of evenement.

Art. 4 Receptie

  • De receptie is bemand : Van maandag tot donderdag van 7.00 u tot 22.30 u.
    Op vrijdag en zondag van 7.00 u tot 15.00 u.
                                           Op zaterdag van 7.00 u tot 12.00 u en van 17.00 u tot 22.30 u.
  • De kamers zijn toegankelijk (Check-in) vanaf 14.00 uur tot sluitingstijd van de receptie, en dienen op de dag van vertrek verlaten te worden tegen uiterlijk 11.00 uur.
  • Indien u buiten de openingsuren van de receptie wil inchecken, zal u uw Key-card (toegangsbadge) vinden in onze nachtkluis (rechts van de inkomdeur. Deze kan alleen geopende worden met de dagcode. Op de Key-card-houder staat uw naam en uw kamernummer vermeld. Met uw Key-card kan u de voordeur en uw kamerdeur openen.
  • Bij het uitchecken dienen de kosten ter plaatse betaald te worden.

Art. 5 Annulatie

  • Annulatie kan enkel schriftelijk of elektronisch gebeuren.
    • Annuleren van een kamer kan zonder kosten tot 24 uur voor het geplande verblijf.
    • Annuleren van een vergadering of een evenement kan zonder kosten kan tot minimum 7 dagen voor de geplande vergadering of het evenement.
    • Voor annulaties die ons later bereiken, is de prijs van de kamer/zaalhuur verschuldigd. Bij boeking van meerdere nachten wordt 1 nacht aangerekend waarna de boeking geschrapt wordt voor de volgende nachten.

Art. 6. Rookverbod

  • Er geldt een algemeen rookverbod in hotel OTUS
  • Bij het constateren van een overtreding van het rookverbod riskeren wij een boete die kan oplopen tot 2.500€. Indien wij bij controle op het rookverbod een boete opgelegd krijgen zullen wij deze verhalen op de overtreder.
  • De consequentie voor roken in het hotel is dat de kosten die gemaakt worden voor het schoonmaken, stomen of wassen van de gordijnen en rookvrij maken van de ruimte, inclusief kosten ten gevolge van het alarm, verhaald zullen worden op de overtreder. Deze kosten bedragen minimaal 300€. Deze kosten worden rechtstreeks afgehouden van de garantiekaart.
  • Omdat u tevens de veiligheid van de andere hotelgasten in gevaar brengt, zijn wij ook genoodzaakt om aangifte te doen bij de lokale autoriteiten.

Art. 7 Problemen/klachten

  • Bij problemen of klachten kan u 24u/24u terecht bij mevr. Christa Van de Slycke (Tel. 0032 494 501 701) of de heer Alex De Swaef (Tel. 0032 494 501 702).
  • Wij vestigen uw aandacht erop dat :
    • Dat er in de kelder, op de gelijkvloerse verdieping en in de gangen camerabewaking is.
    • Dat het niet toegelaten is huisdieren mee te brengen, uitgezonderd hulphonden.
    • Dat het niet toegelaten is met meer personen dan vermeld op de reservatie aanwezig te zijn in de kamer.

 

Wij wensen u een prettig verblijf en verwelkomen u graag op het ontbijtbuffet vanaf 07.00 uur tot 10.30 uur.